سفارش تبلیغ
صبا ویژن

زندگی بهتر؛برازنده هرایرانی

نظر

بار الهی به درگاه ملکوتی و پر جبروتت سجده شکر می‌سائیم که به اراده تو، حلول سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را جشن می گیریم.

22 بهمن نقطه عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب ملت بزرگوار ایران برای استقرار ارزشهای والای الهی و اسلامی و ایجاد امنیت، استقلال و آزادی مردم کشور است.

پیروزی انقلاب اسلامی اعجاز و کرامتی الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول الله(ص) و با تکیه بر قدرت خروشان ملتی غیور که علیرغم تمام مضایق و دشواری‌ها، پای از رکاب انقلاب و امام خویش برنداشتند و مردانه همه مشقت‌ها را به جان خریدند، به انجام رسید.

بی شک، این پیروزی در سایه الطاف الهی، مرهون پیروی از اسلام ناب محمدی(ص)، رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، اتحاد ملی و حضور مردم مسلمان و ولایت مدار حاصل شد.

اینک بوی بهار سی و هفت سالگی انقلاب بر مشام می رسد و هنوز شما بر میثاقتان با شهدای خونین پیکر انقلاب و عهدتان با امام شهداء و رهبر فرزانه انقلاب ایستاده اید .

خوشبختانه هر سال شاهد دستاوردهای ارزشمندی از جمهوری اسلامی ایران هستیم و همین دستاوردها سبب می‌شود که مردم شور و اشتیاق بیشتری برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند.

دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی دستاورد های انقلاب اسلامی ایران است و راهپیمایی امسال نسبت به سال های گذشته به جهت موفقیت های حاصل از توافق هسته ای که باعث لغو قطعنامه های شورای امنیت بر علیه جمهوری اسلامی گردید، از اهمیت بالاتری برخوردار است.

بدون شک مراسم راهپیمایی سالروز 22 بهمن ماه فرصتی مغتنم برای تجدید عهد با امام شهیدان، رهبری معظم انقلاب و پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.